new year's resolution!


yeni yıl yeni başlangıçlar..

kendimi iyi hissediyorum, tabii canımı çok sıkan ve artık kronikleşmiş problemlerim var ama aşacağıma inancımı yitirmedim! (işte galiba ben şu 30 yıllık ömrü hayatımda en iyi bunu öğrendim: vazgeçmemek ve düştüğüm yerden kalkıp tek başına da olsam devam etmek!)

2016 20'lerimin sonuydu. resmi olarak -yıl hesabından- 30 oldum. tuhaf bi şekilde geçtiğimiz yıla kadar hep yaşımı olduğumdan büyük sanırdı insanlar, birden bire artık 27-28'e sabitlediler. hehe! ilginç bi şekilde dilimden düşürmesem de ben de pek 30 hissetmiyorum. 

şimdi 30'a bir ay kadar kalmışken iki dileğim var: 

1. hayatımın geri kalanının öncesinden daha kolay ve problemsiz geçmesi ve 20'lerimi bana hiçbir surette özletmemesi.. her yeni güne "oh be iyi ki oldum" diyerek uyanmak istiyorum her şeye rağmen!

2. -cross the fingers and wish me luck- aşkı bulmam. içimden bir ses şu ara ona çok yakın olduğumu söylüyor, umarım her şey iyi gider ve "o" the one'ın ta kendisidir, tabii ki ben de onun için öyle olmayı arzu ediyorum. karşılıklılık ilkesi dahilinde :P

herkese iyi bir yıl dilerim.

ps: boşuna #AllYouNeedIsLove denmiyor arkadaş. fikri bile insanı olduğundan daha iyi, daha anlayışlı, daha sevgi dolu bir insan yapmaya yetiyormuş ve ben fena halde unutmuşum. OMG!

ps II: bu şarkıya bayılıyorum! bu gruba da! geç keşfettiklerimden..

sevgiler
jk





Comments

Popular Posts