her şey güzel olsun! (fingers crossed)

in the most unexpected way!

"I still can smell you and I like it"

hayatımda aldığım açık ara en güzel mesajı aldım. daha fazla anlatmak istemiyorum. sadece 2.5 yıl süren seks orucumu bitirdiğimi ve bu almandan gerçekten hoşlandığımı bilmenizi istedim.

hem herkese her şeyi anlatmak istiyorum hem de büyüsü bozulacak, kötü şans getirecek diye kimseye bir şey söyleyemiyorum. hayatımda ilk defa biriyle yüz yüze görüştüğüm ilk gece birlikte oldum ve üstelik "seni evine bırakabilirim" diyen birine "beni evine davet edebilirsin" diyerek yaptım bunu. tabii tüm cesaretimi toplamam gerekti. son damlasına kadar.

ah kendimi ona teslim olmaya çok hazır hissediyorum ve bir taraftan da deli gibi korkuyorum.

çok uzun süre sonra ilk kez kendimi bu kadar mutlu hissediyorum. yüzümde anlamsız bir tebessüm.. lütfen her şey iyi, güzel olsun. bu adamı gerçekten hayatımda, yanı başımda istiyorum.

son olarak "artık" stereotype'lar hakkında konuşmayı ve düşünmeyi bırakmalıyım sanırım.

sevgiler
jk




Comments

Popular Posts