I wish me a merry x-mas!

no offense.. nazar değmesin diye şey yaptım. tahtaya vur, sonra oku. :p

yeni bir iş anlaşması yaptım. şu kısa ömrümün bir milyonuncu işine başlıyorum. bir sürü de "brand new" planım var. ama işte o planların hepsini hayata geçirebilmek için ayda 10 bin tl kazanmam gerekiyor ki elbette 29 yaşında öyle bir para kazanmıyorum.

2016 bok gibiydi. 2017'den genel manzara itibarıyla gram umudum yok. ama sanırım 2016 şu desperate hallerime bakıp gider ayak "dur lan şuna azcık moral olsun, bu kadarını da hak etmiyor" diyerek bana iki küçük şirinlik yaptı. biri -dreams come true- henüz netleşmedi -çok istiyorum tabii, nazar değdirmeyin gözlerinizi oyarım- ama başka bir ülkenin bir yayın organına telifle yazmak :) yani her an istanbul'dan bildirebilirim ki o ülkeye de insanlarına da -arkadaşlarımdan sebep- acayip sempatim var. bu arada bu iş -umarım olur- olursa komşu ülkesinde kovaladığım burs için de çok etkili olacağını düşünüyorum.

diğeri yeni iş anlaşmam.. babam ve annem lise mezunu iki insan. üstelik iyi bir üniversitede yüksek eğitim almış, iyi seviyede yabancı dil bilen biri olmama rağmen sosyo-ekonomik piramitteki yerimiz aynıydı efendim, hatta o kadar ki yıllarca babamın emekli maaşı kadar kazanamadım. bu yeni pozisyonla resmi olarak artık "üst orta sınıf" kategorisine kayıyorum ki olması gereken başından beri buydu, çok geç kalmıştım zaten.

tabii 2017 kapımızda memleket bok kokuyor. ben de bir süredir bireysel kurtuluşuma odaklanmaya çalışıyorum zaten. hemen iki küçük seyahat planı yaptım. biri iran diğeri norveç olmak üzere -bi aksilik çıkmazsa tabii-. iran'a ilkbahar'da oslo'ya da yaz aylarında gitmeyi planlıyorum. bu iki seyahatle ilgili güzel başka detaylar da var ama onlar bana kalsın ;) sonuçta iran'a da oslo'ya da birkaç yıldır gitmek istiyordum ama zaman ve finans sorunları yüzünden hep son dakika ertelemiştim. aslında yunanistan da var kafamda ama onu erteleyebilirim.

küçük bir estetik operasyon planlıyorum. bu yıl içinde evet. nasıl olucak, iyi doktor bulup güvenebilecek miyim en küçük bir fikrim yok. ve çalışırken ne kadar izin kullanmam gerekecek, onu da bilmiyorum. ama yıllardır üstünde düşündüğüm için kararımı yüzde 80 vermiş gibiyim, araştırma aşamasına henüz geçmedim. seyahat planlamakla meşgulum aslen.

ve tabii son ve en önemlisi kaçış planımın olmazsa olmazı, para biriktirmek. mümkün olan en yüksek seviyede para biriktirmeye başlıyorum ocak itibarıyla. bugüne kadar hiç yapmadım ve/veya yapamadım ama artık yaş 30'a dönerken ve bize yaşayacak bir ülke kalmazken tabii ki en önemlisi para biriktirmek ki atlayıp gidebileyim.

hepimize bu ülkede huzur, mutluluk, sağlık ve refah içinde yaşayabileceğimiz, rüzgarın tersine döndüğü ve karşısına çıkan herkesi ve her şeyi silip süpürdüğü bir yıl diliyorum, "bizlerin" gönlüne göre olsun umarım. umutsuz başladığımız 2017 biterken mutlu bi şaşkınlık haliyle sarılalım birbirimize dilerim ki. didişsek de gönüller bir, biliyorum siz anladınız beni.

ps: bu arada tinder'dan bi uk vatandaşı buldum burda yaşayan.. kendinden 10 yaş büyük biriyle çıkar mıydın, diye sordu ben de "yapmadığım şey mi, ayıp ediyorsun :p" demedim tabii. o minvalde bi yanıt verip kabul ettim. date'e gidicem ama çok da emin olamıyorum. çünkü hemen "dear" filan diye konuşmasına azıcık kıl oldum. hangi milletten olduğundan bağımsız olarak bu tavır biraz cheesy! tavsadım azıcık, sürüncemedeyim. beautiful, beauty, gorgeous, dear, lady filan.. ışık hızında ekşiyorum.

ps II: ah ah! neredeyse unutuyordum, azıcık evin dekorasyonunu da değiştirmek istiyorum çünkü çok sıkıldım, taşındığım gibi duruyor, nerdeyse hiçbir şey almadım sonrasında. her ne kadar bütün alışverişi ikea'dan yapıyorsam da -hele şu son dolar kurundan sonra- bi miktar daha masraf demek. -_-

ps III: bu yıl krav maga'ya başlamak istiyorum.

ps IV: bence ben yılbaşı bileti alayım, başka türlü sizin de gördüğünüz gibi yine olmuyor, yine olmuyor. çünkü şimdi de çok zamandır ertelediğim her şeyi tek kalemde yapmak istiyorum.

sevgiler
jk




Comments

  1. tebrikler de neyin plastik cerrahisi bu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) teşekkür ederim. plastik cerrahi meselesine yaşlanma endişesi diyelim.. var mı tavsiyen?

      Delete
    2. Rica ederim. Önerim olabildiğince doğal kremler vs. kullan. Plastik için erken gibi... Ama görüntü de bir değişiklikse istediğin yaptır.

      Delete

Post a Comment

Popular Posts