nope no way to be with you dude!


geçen yıl yurtdışına çıkmadan evvel -kedim bana yazmam için izin vermiyor- dişçiye gitmiştim. arkadaşımın arkadaşı olan bir dişçi. sonra yurtdışına çıktığımda birkaç hafta sonra arkadaşımla konuşurken bana dişçi arkadaşını gördüğünü ve benden söz ettiklerini söyledi. işte çok hoşlanmış zart zurt, ne zaman döneceğimi, kalıcı olarak mı yerleştiğimi filan sormuş, o da anlatmış.

birkaç ay sonra dönerken arkadaşımla beni havaalanından alması konusunda anlaştık. Buluştuk sarıldık ettik filan. çıktık dışarı ben taksi beklediğimizi sanırken önümüzde bir jip durdu. arkadaşım diş doktoru arkadaşıyla gelmiş beni karşılamaya. biraz şaşırmış, bolca da rahatsız olmuş şekilde bindim arabaya ya da tırmandım mı demeliyim bilmiyorum. amerikalı sevgilimle ayrıldıktan sonra bir kere de baş başa buluştuk. haberler tabii uçuyor ona. tabii ki aramızda bir şeyler olma ihtimali yoktu, sadece olamayacağını söyleyebilmek için bir kere buluşmamız gerekiyordu. zaten eve dönmek istediğimde yarım saat ısrar edip sonunda beni film izlemeye mecbur etmesine de gıcık olmuştum. ve film sırasında ilk yarım saat boyunca "allam ne işim var benim burda, ben eve gitcektim" diye kendimi filme bir türlü verememiştim.

şimdi düşünüyorum da jipe binen biriyle zaten aramda bir şeyler olma ihtimali yok ki. kim istanbul gibi bir şehirde hatta herhangi bir şehir merkezinde "arazi taşıtı"na biner?! ve bu ne tür bir gösterişçiliktir?!

istanbul'da jipe binen herkesin kafasına gökten meteor düşmesi dileklerimle. bencil denyolar.

sevgiler
jk


Comments

  1. O jipler aslında mini suv lardır. Lastiklerine bakarsan arazi için olmadığını anlarsın. Son zamanlarda tercih nedeniyle birçok marka üretti bu mini suv lardan hatta 4x2 olanları da var. Jip evet çoğunlukla gösterişten ibaret ama sen onu sevmediğin için sevmemişsindir. jipin bir suçu yoktur. Jipini satsa sevecekmisin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lastiklerine ya da başka bi yerine bakarak da anlayabileceğimi sanmıyorum :D sonuçta jip gibi kocaman bi araba. hoşlanmıyorum ben de fena halde "social climber" izlenimi yaratıyor. istemiyorum social climber. jipini satıp jipini satan bilge diye kitap yazarsa sevebilirim belki ;)

      Delete
    2. ben de yazmışım çok özür bitişik olucak o. "bende fena halde social..." şeklinde..

      Delete

Post a Comment

Popular Posts