tahammül edemediğim insanlar vol 1

domuz gibi yiyip sürekli kilosundan şikayet edenler.. sözüm size!

sürekli diyet yapması gerektiğini söyleyen, sürekli kilo vermekten söz edenler.. bu profil aynı zamanda ekseriyetle domuz gibi yer ve ekserisinin hipoglisemi, şeker vs gibi bir kronik hastalığı vardır. lakin yemekten hemen sonra ilaç kullandıklarını bildiğim gerçek şeker hastaları gibi ne insülin iğnesi olurken ne de ilaç alırken görebilirsiniz bu tipleri.

bende yeni yeni zuhur etmeye başlayan durumsa nezaketin yerini tahammülsüzlüğün ve kabalığın alması.. artık bana sadece bir bilemedin iki kere "diyet yapmam gerek", "kilo aldım", "kilo vermem gerek" falan gibi şeyler söyleyebilir bi insan. ilk ikisinde değilse bile üçüncü ya da dördüncü sefer kesin can sıkıcı bir şey söylüyorum.

nihayetinde bana ne abi! ya iradeli ol ve nefsini terbiye et ya da kes sesini, benim zamanıma ve beynime yakınarak tecavüz etme. ben seni 3-4 kilo fazlan olsa da alim fit olsan da şişko olsan da severim. sen kendini sevemiyorsan bunda benim suçum ne bana bu işkenceyi reva görüyorsun? di mi ama!

he değiştirmek için bir şeyler yapıyorsan ve zaman alıyorsa bu değişim süreci eyvallah, canımı ye. her türlü desteğe hazırım (gene de çok abartma ama cınıms) lakin bir şey yapmadan zır zır söylenip duruyorsan uza.. çok pis laf ederim sana. okka!

sevgiler
jk

Comments

Popular Posts