bi gün bi isveçli bi türk aynı masada..


ah.. unutmadan.. en son tolga'da kalmıştık. tolga'yla tekrar geldiğinde görüştük. o 2-3 haftalık arada tinder'dan biriyle tanışmış ve her nasılsa işler "it's getting serious" kıvamına gelmiş. ve çok dürüst bunu da hemen söyledi. ama o gece kafası bi milyon olduktan sonra kendisinden beklenmeyecek bir performansla saçlarımı okşamasını, bana sarılmaya ve öpmeye yeltenmesini (yeltenmek diyorum çünkü çok ürkek ve dokunmasıyla kaçması arasında saliseler oluyor sadece) ve bütün gece masanın etrafında dört dönüp yanıma gelmesini ve dahası benim onu evime davet etmem için bana "bu gece otel dışında kalabilecek başka bir yerim olsaydı" diyerek duygu sömürü yapmasını vs göz ardı edersek aramızda bir şey olmadı. ben haberi ilk aldığımda yeterince üzüldüğüm için tekilalar, biralar havada uçuştu tabii. sabah hamburgercide saçma sapan el ele oturuşumuzu da saymamak kaydıyla tabii.

cumartesi günü bir etkinliğe davet etmişti ama ayıkken sarhoşken olduğundan bir milyon kat daha çekingen bir insan olduğu için nasılsa gerçekleşmeyeceğini düşünerek "gelirim" demiştim ben de. cumartesi o etkinlik iptal olmuş ama yine de beni dışarı davet etti. sonrası kızılca kıyamet işte.

o isveç'te bi kızla görüşmeye başlamış ve burada bir başka kadınla randevulaşamazmış. öyle adamlardan değilmiş. olabilseymiş keşke. kafası çok karışıkmış. ikilemler yaşıyormuş. ama ahlaki olanı yapmak zorundaymış, kızı yüz üstü bırakamazmış falan filan.  (bu arada bunu abartılı bulanlar olabilir ama cidden söyledi bunu ve "neden hamile mi kız" dememek için kendimi zor tuttum, ne yüzüstü bırakmasından söz ediyor hâlâ anlamadım, evlenme teklif etti sanırım gelmeden.)

çok rahatsız oldum tabii bu sözlerden. onu ben davet etmedim neticede. kabalık ettiğini de söyledim. sonra özürler bilmem neler, bu akşam ne istersen yapalım'lar, kalan zamanı iyi değerlendirelim'ler, adresi ver taksiye atlayıp geliyorum'lar,  filan. öeğğhh "gel" demedim tabii. "boşver bi yanlış anlaşılma oldu belli ki" dedim ve kestim. son sözleri "josephineeeeee i'm soooo sorry" oldu. şimdi artık iki facebook arkadaşı olarak birbirimizin fotolarını like etmekten ibaret tüm iletişimimiz.

bu da böyle bi anım olarak kaldı yani.

sevgiler
jk


Comments

Popular Posts