aşık olmaya gittim dönücem!


benim şu iskandinav arkadaşım -ona tolga diyelim- geldi. yani o tarihten beri tam üç defa geldi. her gelişinde tanışmak/buluşmak için ziyadesiyle heyecanlıydı ama bir şekilde beni bir yere davet etmediği için yahut davetime icabet etmediği/edemediği için buluşamadık. ta ki bu gelişinde, döneceği günün öncesinde akşam barda tesadüfen karşılaşana kadar.. ve şu yanı çok güzel ki bizi tanıştırmak isteyen ortak arkadaşımız da oradaydı. yani biz bir masada tolga ve avusturalyalı arkadaşları başka bir masada oturuyorlarmış.

büyük sürpriz oldu ama iyi ki oldu. çünkü adam çok tatlı. hem acayip yakışıklı ve seksi hem çok şirin ve komik hem çok eğlenceli ve sıfır kompleks... bi de tam sevdiğim tip, ufak tefek görünüyor ama uzun boylu ve ince yapılı gayet fit bir adam. onu istiyorum. ondan küçük tolgalar küçük josephineler üretmek istiyorum, o kadar ileri götürdüm işi! 

yok yok! abartıyorum evet ama şaka bir yana bu dünyada evrim aşkına insan neslinin devamı için birinin genlerinin aktarılmaya devam etmesi gerekiyorsa bu kesinlikle tolga olmalı :) yani bir gün biriyle evleneceksem bu tolga ya da ona benzeyen biri olmalı. onunla yaşlanmazsın. çünkü adam mutlu, keyifli ve kolay bir insan. mutlu olmak için birini mutsuz etmeye ihtiyacı yok. sayko bi ihtiyar olmak istemiyorum, tonton bi teyze olmak istiyorum büyüyünce. bunu bir türk erkeğiyle başarmak imkansız. ama onunla olabilir bu. anlatabiliyor muyum?!

güzel bir gece geçirdik. 5-6 saate yakın oturduk, yandaki barın üst katında arkadaşları fuseball oynuyormuş gece saat 2'de onlara katılmayı teklif etti. ertesi gün çalışacağımı söyledim. ısrar da edemedi "gidiyorsun yani" dedi sadece ama bakışları  öyle tatlıydı ki!

tekrar gelicek mayıs ayında. bizi bir yere davet etti, bir etkinliğe.

güzeldi, hoşlandım ondan.

yılda bir kere bir iskandinav'la tanışıyorum ve yaşadığımı hissediyorum. çünkü birilerinden hoşlanamıyorum ve kendimi sorgulamaya başladım artık. jesus! neyse ki iskandinavlar var!

ps: bi de öyle güzel kokuyordu ki! aaaaah-ah!

sevgiler
jk



Comments

Popular Posts