erkekler ve erkeklikleri III



neden bir türk erkeğiyle birlikte olayım ki, diye düşünmeden edemiyorum. hele ki ecnebi arkadaşlarımın sayısı arttıkça ve onların ilişkilerini yahut ecnebi erkeklerle birlikte olan kadın arkadaşlarımın ilişkilerini gözlemleme fırsatım arttıkça iyice mantık dışı geliyor.

iskandinav bir arkadaşım var mesela. (white nights değil.) adam her akşam yemek yapıp fotoğrafını instagramda paylaşıyor. geçenlerde gördüm, davlumbazı bozulmuş, onu sökmüş, tamir etmiş ve öncesi/sonrası fotosunu paylaşmış. kenarda da alet çantası ve birası duruyor.

benim babam mavi yakalıydı. yumurta kıramaz açlıktan ölür ama evde avizeleri takar, ufak tefek elektrik işlerini yapabilir, bozulan bir elektrikli cihazı tamir edebilir -en azından dener-, musluk tamir edebilir vs.

bugüne kadar hayatıma giren erkeklerin hiçbiri ikea'dan aldığım kitaplığı bile monte edebilecek beceride insanlar değillerdi.

ben basit elektrik işlerini, musluk, küçük ev aletleri tamiri, demonte mobilyaların montajı vs gibi işlerimi kendim yapabiliyorum. yemek yapabiliyorum. ütü yapabiliyorum. avizelerimi takabiliyorum, tercih etmiyorum o ayrı, perdelerimi takabiliyorum, boyum yeterince uzun çok şükür, sıkışmış kavanoz kapaklarını açmakta üstüme yok, babaannemden tekniğini öğrendim, içeceğim suyun pet şişesini açamayacaksam kendimi zaten boğazın serin sularına bırakayım daha iyi.

benim, benimle eşit şartlarda yaşamayan, kendi başının çaresine bakamayan bir adamı evde beslemek için hiçbir nedenim yok!

eve kıllarını döksün, ayağından çıkardığı çorapları top yapıp tv'nin önüne atsın, tv'nin karşısındaki kanepeye çakılsın kalsın, üstelik tek işe yarayacağı yerde belki, dişlerini bile fırçalamadan yatağa girdiği için beni canımdan bezdirsin, iş yükümü ikiye çıkarsın, tüm tahammül sınırlarımı zorlasın, beni hizmetçi olarak kullansın, üstelik bir de psikolojik şiddet uygulasın, beni kısıtlasın, bana kural koysun, işine gelmediği yerde koşarak başka kadınlara gitsin ve pipisini başka deliklere sokmak suretiyle beni cezalandırsın, kendini sadrazamın sol ta..ğı sansın, benim de varlığım onun gönlünü eylemeye armağan olsun, diye mi evde bir ilkel primat besleyeceğim? üstelik evcilleşme ihtimali de yok.

neyim ben mazoşist filan mı? valla yatakta da standart bi insanım öyle sıradışı eğilimlerim, tutkularım filan da yok.

o yüzden de mastürbasyon yapıp yastığa sarılır yatarım, kedinin kıllarını temizlerim ve canım ne istiyorsa ve nasıl istiyorsa öyle yaşar giderim.

üzgünüm ama tam olarak böyle hissediyorum.

sevgiler
jk


Comments

  1. Ah be sevgili kardeşim tercihen efendi olan erkek bile kalmamış bu ülkede.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts