my new scandinavian friend is coming ;)


iki arkadaşım var gay bi çift. aynı zamanda komşum bunlar. üstelik neredeyse bütün sülalelerini tanıyorum. bu gay arkadaşımın kızkardeşi benim en yakın arkadaşlarımın başında geliyor filan. bi önceki postta söz ettiğim adamla da onlar tanıştırdı beni.

şimdi bu serseri bana tam uykuya dalmak üzereyken bi mesaj gönderdi. "sana geçenlerde sözünü ettiğim isveçli çocuk vardı ya hah o, bu pazar türkiye'ye geliyormuş. iş nedeniyle çok sık gelip gidiyor buraya. sizi tanıştırmak istiyorum ona da söyledim bi akşam dışarı çıkalım, diyo. ne dersin diye sormuyorum -gay'lerin ağzı biraz bozuk olabiliyo samimiyet dozajlarıyla ilgili olarak- zaten kabuklu diye ölüyorsun" dedi.

bi anda havam değişti. hemen kendimi çok iyi ve süper hissettim, tatlı birine benziyor 31 yaşında. bence perfect couple olmamak için hiçbir sebebimiz yok :)))

şaka tabii! son cümle en azından... (ama aslında biraz gerçeklik payı da var ;))

sevgiler
jk


Comments

Popular Posts