dinsizin hakkından imansız gelir-miş

piyale madra karikatürü... bu arada zor filan değilim sadece aptal değilim!

adrien'la ilgili son olup bitenleri hızla özetlemek istiyorum.

biz adrien'la sevişmeye başladık ya tekrar. o çok eşli, ben arayıştayım -yani en azından faaliyette bi şey olmasa da birileriyle tanışıyorum, görüşüyorum vs-. ama bu arada ısrarla "çok eşli olduğunu biliyorum bence sorun yok, kasma" dedikçe de adrien ya bu, huyu kurusun, saçma sapan şeyler yapıyor. söylüyor. aklınca beni deniyor vs. hatta işin bir ucu artık adrien tarafından uygulanan sistemli bir duygusal şiddete dönüşmeye başlayınca orada durdurdum.

bu defa ona onun dilinden yanıt verdim. kendisine pek bir şey açıklamaya hacet görmeden, yapmam gereken açıklamayı beni onunla onu benimle ve bambaşka kadınlarla hepimizi aldattığı "resmi" ve eski sevgilisine yaparak. evet, bunu yaptım. kendisiyle ne zaman tanıştığımdan başlayarak olup biteni kadına adrien dışında kimseyi suçlamadan anlatan bir maille açıkladım. tabii ki onun varlığından yeni haberdar olduğumu ama her zaman çok eşli olduğuna dair şüphelerim olduğunu filan da ifade ederek...

bu arada tabii adrien'ı bilmem ama ben inanılmaz üzüldüm sonra yaptığım şeyden sebep. durumu da pek kimseye anlatmadım. çünkü bu durum artık benim için de çizgi dışı. ama ısrarla böyle durumlarda kadınların son koz olarak deşifre etmeleri gerektiğine inanıyorum. nitekim etkili de oldu. hatta beni bir daha ararsa bu defa annesini aramayı düşünüyorum, hatta aramayıp direk kapısını da çalabilirim. içimdeki canavarı çıkardı artık ki o canavarı yakinen karmanın kusmuğu vakti zamanında tanımıştır. kendisi de tanımış oldu bilahare.

neyse...

sosyal mesaja boğmayayım. bu aralar -adrien'a yaptıklarımdan sonra- arkadaşlarım da kafamı dağıtmam, takılmam yahut sevgili olmam için birileriyle tanıştırıyorlar. çünkü onlara bu konuda müsaade verdim. "ben beceremiyorum, bana uygun birini siz bulun bari" diyerek... şu ana kadar ikinci kez görmek istediğim kimse olmadı gerçi ama bu akşam yine biriyle tanışacağım.

zaten white nights'la da neredeyse iki aydır haberleşmedik. ama 3-4 aya kadar kopenhag'da onu bulmayı/yakalamayı umut ediyorum. hoş gerçi hayalimdeki şehir kopenhag değildi ama olsun. bi prag, roma, paris dururken kopenhag... ımmmh! neyse canım.

sevgiler
jk

ps: bu da işte adrien'la bütün ilişkimi özetleyen bi şarkı...

ps II: "ne alaka abi, eski kız arkadaşı öğrense ne öğrenmese ne" diyebilirsiniz ama adrien olup biteni ondan deli gibi saklıyordu, çünkü onu tamamen kaybetme fikrine ve ona zarar verme fikrine dayanamıyor. aynı hastanede çalıştıklarından sebep de sürekli görüyorlar birbirlerini. ikinci olarak da nasıl ki birlikteliğimiz süresince defalarca gelip benden özür dilediyse gidip ondan da özür diledi. özledikçe geri kazanmak için her şeyi yaptı. tıpkı bana ve başkalarına yaptığı gibi... şimdi böylelikle listesinden iki kadın eksilmiş oldu. bi kere daha yaparsa annesinin de saygısını yitirecek!

ps III: itüsözlük'ten deli degilim'e teşekkür ederim. karikatürün altına ramize erer yazmışım, yanlış olmuş. sağolsun düzeltti. :)


Comments

Popular Posts