dünyanın bütün kadınları birleşin!


birkaç arkadaşım var, onların hepsi birbiriyle arkadaş. ben de bir tanesi vesilesiyle diğerlerini tanıdım. hatta arkadaş olduğum söylenemez. her neyse... über zengin aileleri var bu çocukların. çocuk diyorum 25 ve daha gençler. akıl olarak baya gençler, artık çocuklar demeye dilim varmıyor, varın siz anlayın.

altlarında son model jiplerle filan geziyorlar, etiler'de hiç adını sanını bilmediği dahası merak da etmediğim bu yüzden onlar anlatırken dinlermiş gibi yapıp sonra hiç hatırlamadığım yerlerde bet sesli türkücüleri/popçuları dinlemek için dünyanın parasını bırakıp çıkıyorlar.

evin yakınlarında mcdonalds'ta oturduk bir süre ben, benim arkadaşım ve onun babası pek meşhur bir kız arkadaşıyla. 24 yaşında genç bir kadın. güzel. bakire. şirin. daha çok masum. ama hayatta 'kadın-erkek ilişkileri' dışında hiçbir tutkusu yok. kendinden yaşça bir hayli büyük ünlü bir herifle birlikte. akıl almaz. ikisi konuşurlarken ben de evde yapılacaklar listemi check ediyorum kafamda, kafa sallayarak -dinlermiş gibi yapmanın birinci kuralı: belli aralıklarla arada kaşlarını havaya kaldırarak kafanı salla. şöyle cümleler çalındı kulağıma:

o çocuk çok pısırık! benim erkeğim... cızır cızır cız...

ben öyleyim ya. benim ilişkilerim hep uzun oldu. bızzztt... bzzz... bızt...

ama yumruğunu masaya da vurmayı bilecek biraz... (sanırım hâlâ onun erkeği burada topik) czzzz... dıztt dızt!

görücü geldi bana. zzzzzzzttt...

ay ne salakmışım! üç sene önce o çocukla evleniyordum. ama çok sevdim. cıııızzzt cızttt...

babam beni ona da vermez ki! o kendinden çok emin ama.

bir ara erkeklerden nefret ediyordum. tam bi feministtim! çat!

SHUTDOWN!

sinapslerim öldü. kısa devre yaptı beynimdeki elektrik akımı.

olamaz böyle bi şey... dünyanın bütün kadınları birleşsin ama önce bi akıllarını da başlarına alsın, lütfen!

bi de biri benim şartelimi kaldırabilir mi?

sevgiler
jk

ps: ben bi woody allen filmi patlatayım bari anca kendime gelirim.



Comments

Popular Posts