#berkinelvanölümsüzdür


bütün motivasyonumu kaybettim. kedi dün gece eve gelmedi. regl oluyorum. boğazım acıyor.

akşamları makyajımı temizlemeden, dişlerimi fırçalamadan ve dahi üstümü bile değiştirmeden salondaki battaniyenin içinde uyuyakalıyorum dün de öyle oldu, dört bir taraf başlarken uyuyakaldım. sabah 5'te yatağıma geçtikten sonra da uyku tutmadı. yatağın içinde dönüp durdum. uyuyamayınca dizilerimi izledim ve şimdi saat 7 artık kalkmam gerekiyor işe gitmek için ama işe gitmek yerine uyumak istiyorum bu defa da. boğazım kesinlikle acıyor.

***

bu arada HIMYM'da robin'in annesi "baban tam bir sosyopattı, 20'nin üstünde kadınla yattı ve onları yatağa atmak için akılalmaz yalanlar söyledi" dedi. aman tanrım, şehirdeki bütün adamlar böyle artık! boğazım cidden acıyor.

***

dün kötü bir gündü. boğazımın acıması da dün başladı. berkin öldü, ölüm haberini aldıktan sonra boğazıma bir yumru yerleşti, gözyaşlarıma engel olamadım ve saatlerce ağladım bilgisayar başında. o yumruyu ne tükürebildim ne yutabildim.

tüm gün onca işi nasıl hallettiğim, haberleri makaleleri nasıl yazdığım hakkında en ufak bir fikrim yok. neyse ki bugün çok işim yok, dün yazdıklarımı kontrol edip tashih yapıp baskıya göndermem gerekiyor sadece. ama bugünün dünden daha kolay bir gün olacağını sanmıyorum, çünkü bugün berkin'in cenazesi var ve bizim ofisin neredeyse yarısı orada olacak. oldukça yorucu ve sinir bozucu bir gün olacağını düşünüyorum.

her neyse...

kalkıp hazırlanmalıyım. yoksa servisi kaçıracağım.

sevgiler
jk

Comments

Post a Comment

Popular Posts