I'm a b-day girl!


valla 3 gün 3 gecedir doğumgünü kutluyorum desem yeridir. şanslı bir balık kadını olarak her geçen gün güzelleştiğimi, özgünleştiğimi, kendimi bulduğumu, kendi doğamı keşfettiğimi düşünüyorum. 27 oldum, iyi de oldum. pişmanlıklarım da kırgınlıklarım da var geçtiğimiz 26 sene için. iyi ki de var.


bugün de adeta doğumgünü hediyesi gibi ex sevgililerimden birinin -ismi lazım değil şimdi, hohoh- yeni sevgilisini gördüm, "hah," dedim, "tamam, dengini bulmuş şimdi." darısı diğerlerinin de başına! ben de tüm şahaneliğimle kendime uygun, şahane bir adam istiyorum. böyle de narsistleşiyorum, kendi kendimin yanaklarını sıkasım, tepesinden öpesim geldi bak şimdi :)) (günlerdir maruz kaldığım ilgi, sevgi şapşikliği sebebiyle overdose oldum, kendime tapmaya başlıcam birazdan :p)

anlayamazsınız. 27'nin yeri ayrıdır oldum olası bende. severim 27'yi çok. çok bekledim onu. hayal ettiğim gibi gelmedi ama geldi nihayetinde.

hissediyorum, bu sene çok güzel şeyler olacak.
hem de ne...
jk

ps: bu arada eski sevgilim yani aslında hiç sevgili olmadığımızı ayrılırken öğrendiğim eski "şey"im adrien'la ilgili çok acayip hissiyatlar içindeyim. şu günlerde araması kaçınılmaz oldu, hissediyorum. it gibi korktuğunu da biliyorum göreceği tepkiden ammaaa korkunun ecele faydası yok adrien'cım, ara ki ağız tadıyla tepene sıçabileyim. öpüyorum canım.


Comments

Popular Posts