Şubat 28, 2014

kadınlar ne istemez?



erkeklerin kulağına küpe olsun, diye yazıyorum bunları. mesela ingiliz kadınını bilmem ama bizim buralardaki kadınların "firesiz" hoşlanmayacağı beş konu başlığı var. bunları aslında kendi kendinize çözmüş olmanız gerekirdi ama hadi ben yine de yazayım. karşınızdaki kadınla aranızdaki kadın-erkek (ilişkisi) gerilimini azaltmak ve onu her şeyden önce bir birey-bir insan olarak ele almakla başlayabilirsiniz. eğer bir kadın-erkek ilişkisi umut ediyorsanız da önce onu bir birey olarak görmeniz gerekiyor, bu nedenle bunlar en temel unsurlar. öreceğiniz tüm duvarları (arkadaş, sevgili, fuckbuddy, hugbuddy, kanka vs...) bu temel üzerine inşa etmek zorundasınız.

Şubat 24, 2014

I'm a b-day girl!


valla 3 gün 3 gecedir doğumgünü kutluyorum desem yeridir. şanslı bir balık kadını olarak her geçen gün güzelleştiğimi, özgünleştiğimi, kendimi bulduğumu, kendi doğamı keşfettiğimi düşünüyorum. 27 oldum, iyi de oldum. pişmanlıklarım da kırgınlıklarım da var geçtiğimiz 26 sene için. iyi ki de var.

Şubat 20, 2014

my birthday wish!


sevgili evren,

hani senden bir adam istemiştim ya hah işte ona bir özellik daha eklemek istiyorum; yazısı güzel ve kişilikli olsun. kriter, yine benim beğenim tabii ki :) hah bir de onu bana hemen gönderme. biliyorum bendeki kudurukluğu gördükçe sende de birini gönderme ihtiyacı hasıl oluyor ama onu mahvetmek istemiyorum. sen biraz daha bekle, timing önemli daha zamana ihtiyacım var. evet. yalnız yaşamaya henüz başladım ve keyfini çıkarmaya daha yeni başladım. biraz kendimle takılmak, adrien'dan ıvır zıvırdan kalan izleri, hatıraları, alışkanlıkları özlemleri filan tamamen silmek ve kendimle olmak istiyorum. daha sigarayı bırakacağım, kilo alacağım, hayatımı rutine sokacağım filan. acele etme yani bebeğim, halime bakıp aldanma.

Şubat 19, 2014

architect guy'dan bana yadigar kusmuk poşeti II


adrien'dan ayrılmadan önceki gece bir rezalete imza attım. yılbaşından önceki haftasonu, taksim'de balık pazarı'nın ortasına çömüp arkadaşlarının tüm ısrarlı çabalarına rağmen kalkmayan ve dahası oralara kusan bir kadın gördüyseniz, işte o bendim!

o akşam oldu zaten her şey. kahvaltı sonrası akşam için sözleşip ayrıldık. ben adrien'la tatlı-sert bir telefon görüşmesi yaptıktan sonra modum azar azar düşmeye başladı. gün içinde uyuyamamanın ve bilimum tersliğin de etkisiyle akşam evden hazırlanıp çıktığımda hayli gergin ve huzursuzdum. 

Şubat 18, 2014

architect guy'dan bana yadigar kusmuk poşeti I


adrien'dan ayrılmadan önceki gece bir rezalete imza attım. yılbaşından önceki haftasonu, taksim'de balık pazarı'nın ortasına çömüp arkadaşlarının tüm ısrarlı çabalarına rağmen kalkmayan ve dahası oralara kusan bir kadın gördüyseniz, işte o bendim!

bestfriend g'nin bir ecnebi arkadaşı christmas partisi verdi, ertesi gün de kendisinin doğumgünü partisi vardı. bu christmas partisinde onun fakülteden bir başka arkadaşının daha olacağını bilmiyordum. ben bu architect guy'la (adı böyle olsun, mimar bulayım demiştim ya hani, bu defa ıskaladı ;)

Şubat 17, 2014

bu bile birini bulmuş!



"bir erkek dengesiz davranıyorsa, bu onun sorunları olduğunu gösterir."
ilhan uçkan

son zamanlarda kendime acımak gibi bir huy geliştirdim. mesela el ele dolaşan çiftler ciddi anlamda dikkatimi çeker, dahası asabımı bozar oldu. en son dün gece, çektiğim bir sürü eziyetten sonra, eve dönerken bir çift gördüm, 155-160 boylarında ve nereden baksan 80-90 kilo bir genç kadın ile insani ebatlara sahip sıradan görünümlü bir adam...

Şubat 16, 2014

...


işi gücü bıraktım lise aşkım hasan'ı aramaya başladım. (gerçek adıdır hasan, ilk defa birinin gerçek adını kullanıyorum blogda çok heyecanlanlıyım ;)

zaten buralar çok darladı beni. kısaca; gitmek istiyorum. zamanda geriye... dilini bilmediğim bir ülkenin, haritadaki yerini bilmediğim bir şehrine...

neyse...

merkür daha fazla gerilemesin, please!

sevgiler
jk