yeni yıl bana ne getireceksin?



sağlık getirmedi ya da baştan peşin peşin çektiriyor sonra sefasını sürdürecek, bilmiyorum ama 1 Ocak 2014 tarihinden beri "officially" hastayım. hastalığın offically'si mi olur, demeyin çarşamba, perşembe, cuma işe gidemeyecek kadar hasta olup -en son- rapor almak gerekince olur. perşembe günü öleceğime kesin gözüyle bakıyordum, şimdi biraz daha yaşama ihtimalim var gibi geliyor ;)


ama bu kötü başlangıca karşın yeni yıl bana yine de sağlık getirsin. bu yıl tırnak mantarı -yeni çıktı bu çok sinirim bozuk neyse ki çok güvenilir bir ilaç buldum, vajinal mantar, faranjit, karaciğer -ilaç yüklemesi yüzünden-, aksırık, öksürük vs tüm kronik hastalıklarımın iyileşmesini istiyorum.

gençlik ve güzellik getirsin. hayır zaten gencim güzelim ama yaş 1 ay sonra 27 olucak, genç ve güzel kalabilmek bâbında yazıyorum bunu. mesela bu sene hyaluronic asit tabletlerine başlayacağım. sigarayı bıraktım tam dört gün oldu. (sigarayı bırakma serüvenimi ilerleyen süreçte yine yazarım.) şimdilik "iyi" gidiyor, hastalıktan ve öksürükten öldüğüm için hiç aramıyorum kendisini. daha önce de 1,5 yıl kadar bırakmıştım o zaman da yine ağır hasta olduğum bir süreçte kendiliğinden olmuştu, sanırım bu da öyle olacak. ama esas sınavımı iyileştikten sonra ofiste vereceğim tabii stres içinde herkes baca gibi tüterken de durabiliyorsam evet kendiliğinden olmuştur.

aşk da istiyorum. bu sene artık yıllardır repertuarımda olmayan bir şarkıyı 'yeniden' söylemek istiyorum. aşık olabilirim, aşık olabilirdim'li saçmalıklar istemiyorum önceki iki sene olduğu gibi. ama değecek biri olmalı. her açıdan. siparişimi başka postta vericem :)

ve tabii ki huzur... bunu geçen yıl aslında kasım-aralık gibi depar atıp şansımın da yaver gitmesiyle ve tabii ki banka kredileri vs çekip bir sürü "daha" borcun altına girerek büyük oranda becerdim. ev tuttum, yeni -yepyeni- bir ev arkadaşı buldum, yine memnun değilim pasaklı ve çok alıngan ama olsun, yepyeni ev eşyaları aldım kendime. 2014'e ev ham halini almış olarak girdim. 2014'te de en keyifli kısmı kaldı, evi dekore edip renklendirmek :) yeni ev arkadaşım ya yaza evlenip gidecek ya da ben -baştan konuştuğumuz üzere, evin tüm mali sorumluluğunu aldığım için, üzgünüm ama postalayacağım. evimde huzur ve konforu "almost" yakaladım, aman nazar değmesin.

para istiyorum. verilen maaş zammı sözü tutulsun yeter, milli piyango yılbaşı biletime bir amorti bile çıkmadı. zaten "havadan gelen" paranın bana gelmeyeceği kesin, hatta onu isteyip istemediğimden bile emin değilim (düşündüm de teselli ikramiyesi çıksa yeterdi aslında) ama bunca çalıştığımın ve yıllardır verdiğim emeğin karşılığı olarak, sözü verilen maaş zammını istiyorum.

şans da getirsin. 'karmanın kusmuğu ex sevgilim u'dan kurtulduktan sonra onun bendeki toksik etkilerini de tamamen atınca, şansım açılıp yaver gitmeye başladı.yeni yılda daha çok güzel rastlantılar, sürpriz fırsatlar, tereyağından kıl çeker gibi sıyrılıvermeler filan istiyorum.


hastayım, öpmüyorum.

josephine

ya da...



bunu da oku, bunu da oku lütfen ama :) i love you, ps!

Comments

Popular Posts