ingiliz gezgin&curious cat


geçen yıl bu zamanlar deli gibi beklediğim, ingiliz bir gezgin vardı, işte o geldi. kız arkadaşıyla birlikte. hey gidi ya. bir de bebek vardı!

şöyle olmuştu; biz birkaç gün birlikte zaman geçirmiştik. son gün ben onu yolcu etmeden önce aramızda bir yakınlaşma olmuştu. alkolün de etkisiyle bu ingiliz gezgin, benim saçlarımı filan okşamaya, sırtımı kolumu bacağımı filan sıvazlamaya başlamıştı.


ben onu minibüse bindirirken de tüm minibüsün camdan bizi izlediği gayet tuhaf dakikalar boyunca uzun uzun saçlarımı düzeltip elini yanaklarımda gezdirip "keşke seni daha önce tanısaydım, en azından istanbul'a geldiğim ilk günler arayabilirdim, daha uzun zaman geçirirdik" filan deyip tepeme bi' tane öpücük kondurup sıkı sıkı sarılmıştı. sonra ben de bi' tuhaf olmuştum! sersemlemiştim. o gittikten sonra da biz hemen her hafta en az bir defa mailleşmiştik. yaklaşık 6 ay sonra ben buraya gelmesini bekliyorken kendisinin facebook'ta kucağında bebek ve yanında kuzey afrikalı bir kadınla çekilmiş fotoğraflarını görmüş ve şok olmuştum. sonrasında "bebek nasıl" diye sorduğumda ise aldığım yanıt "kız arkadaşımın bebeği oldu" olmuştu. tabii bu yanıt beni hepten çıldırtmıştı, "nasıl yani yaa bu kız mitoz bölünmeyle mi çoğaldı, senin hiç mi katkın yok üleyn" diye dolaşmıştım birkaç gün ortalıklarda.

işte o ingiliz gezgin birkaç hafta önce bana mail gönderdi, kız arkadaşıyla geleceğine dair. dün gece geldi. misafir edeceğim onları bir süre. gece geç saatlere kadar sohbet ettik. ingilizce konuşmayı -uzun süredir ingilizce'yle new york times'ın manşetine ve manşet haberinin foto altına göz atmak dışında bir ilişkim kalmadığı için- unutmuşsam da allah'tan ingilizler çok geveze de "gece geç saatlere kadar uzun uzun sohbet ettik" diyebilirim. :) heh-he!

ingiliz gezgin'in geçen defa geldiğinde (1,5 yıl önce) buluştuğumuz yerde buluştuk yine o, kız arkadaşı ve ben. bir süre lafladık ve oradan kalkarken dayanamayıp "bebek nasıl, bebek nerede" diye sordum en şirin halimi takınıp. (evet yaptım bunu.) ona muhtemelen hiçbir şey ifade etmediyse de gözlerimde "ımmmh olsa bebek severdik" ışığı bile çaktı. pffffffffff! ay kınama hemen, çünkü kurtlu ve meraklıyım ve kedileri de bu yüzden seviyorum.

-bebek nasıl, nerede peki?
-sen bunu daha önce de sormuştun.
(gözlerini kocaman açmış çok masum çok art niyetsiz bir biçimde bakmaya devam eden ben.)
-bebek eski kız arkadaşımındı.
-ne? yani sen baba olmadın mı?
-hayır.

yani adam "my girlfriend has a baby" derken haklıymış. sonra bir de baktım ki facebook'tan tüm fotoğraflar silinmiş. yalnız erkek dünyanın her yerinde aynı erkek sanıyorum, ingiliz seyyah da geçen defa eski kız arkadaşının varlığını saklıyordu. ona neden o tuhaf kuzey afrika ülkesinde yaşadığını sorduğumda "yemekler ucuz ve lezzetli, kültür değişik, ülke ucuz, orada yaşarken para biriktirip gezebiliyorum" demişti. çünkü son gelip gidişinin üstünden 1,5 yıl geçmiş olmasına karşın kaç yıldır o tuhaf kuzey afrika ülkesinde yaşadığını sorduğumda "1,5 yıl, evet 1,5 yıl oldu" dedi. aklım şaştı. sanırım kız 1,5 yıldır orada yaşadığını sanıyor.

neyse... böyle işte.

sevgiler
jk

Comments

  1. ajhsjhjskhsjk çok garip len türkiş ıssız adam olmuş ingiliz delikanlısı da biraz daha karmaşığı neyse ki kösjkslj en azından çözülecek şeyleri daha somut:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. yok bea biraz daha karmaşığı değil, daha "düz"ü. hepten saf çıktı bu da. yalan söylüyor, benden kaçar mı be, hayatını detaylara adamış insanım. gözlerimi belertip bakınca inanmış gibi yaptığımı gayet iyi anladı, emin ol. ıssız adamlar ve beleren gözler evrenseldir :P

      Delete

Post a Comment

Popular Posts