aptal puma



 bugün kendiliğinden 9.40'ta gözümü açtım ve hazırlanıp yoga kursuna gitmek için 45-50 dakika zamanım olduğunu gördüm. teknik servisi arayıp duş alıp evden çıkmaya yeterdi bu zaman. lakin şu anda yoga kursuna gitmek üzere yolda değil, evde yatağımın içindeyim.

neden mi?


çünkü sevgili yeni, en yeni ev arkadaşım aptal puma, kendi cep telefonunu dün ofiste unutup çalar saat olarak benimkini aldığı için. alırken sabah salona bırakmayı taahhüt ettiği telefonu onun odasında ve salonda yaklaşık yarım saat aramama karşın telefonu bulamayınca aklıma internetten online birilerinden beni aramasını istemek geldi. veeeeeee... telefon banyodan çıktı! bu arada ben kursun saatini kaçırdım, duş almadan gidemem zira.

artık bütün cumartesi günümü gönül rahatlığıyla evde teknik servis bekleyerek geçirebilirim!

sevgiler
jk

Comments

Popular Posts