the importance of "just as you are"



yeni yıldan hayatımda ilk defa "aşk" istiyorum. ama bu defa hayatıma girip çıkan bütün piç kurularının açtığı yaraları, kalp kırıklıklarımı unutturacak biri olmalı. bana kendimi değerli hissettirmeli, çünkü bugüne kadar hayatıma giren erkeklerin hepsinde de aynı ego mücadelelerini vermekten, benimle yarışmalarından, kendindeki özgüven eksikliğini beni yaralayarak kapatmaya çalışmalarından ve kendimi değersiz hissetmekten, güvensizlikten, sevgisizlikten, sürekli yeni bir kadın için ya da eskiye dair unutulamamış bir kadın için ipin ucuna gidip gidip dönmekten, karşımdakinin "çocukluk"larını tolere etmeye çalışmaktan ama benim ilk şımarıklığımda/çocukluğumda acımasızca eleştirilmekten filan yoruldum. kendimi sevilmeye değer bulmuyorum artık. galiba çok çirkinim, ondan oluyor bunlar.

:'(
josephine

ps: istediğim adamın -lütfen the one olsun o artık- siparişini ve detaylarını göz yaşlarım kuruduğunda en kötü ihtimalle yarın vereceğim. galiba artık ne istediğimi biliyorum. şimdi mümkünse bir süre yatağın içinde, tv'de ekonomi programı, burnumu çeke çeke ağlamak istiyorum.

ps: bridget jones efen'im. big lawyer marc darcy...



Comments

Popular Posts