Eylül 30, 2013

üzgün smiley!



Anlamıyorum.

Neyin doğru neyin yanlış olduğunu karıştırır oldum.

Kendimi gerçekten çok yalnız, çok çaresiz, çok huzursuz, çok mutsuz, çok beceriksiz, çok başarısız, çok yorgun, çok yılgın, çok asabi, çok gergin hissediyorum.

Başıma gelen saçma sapan bir olayda çaresizlik içinde gördüm ki ben derdimi ne aileme ne arkadaşlarıma anlatabiliyorum. Öyle bir zaman dilimindeyim ki kendi arkadaşlarımın bile benim kuyumu kazmak için fırsat kolladıklarına tanık oluyorum.

Eylül 04, 2013

penis envy or something like that!



sevgili bilog,

adrien'la ayrılmıştık gene barıştık 2. kez. bu arada ben deli gibi çalışmaya çalıştım, ev taşıdım, ev arkadaşımla ayrıldım bla bla.

bir ayı aşkın bir aradan sonra dün geceyi adrien'la geçirdik ki bir kere acayip özlediğime şüphe yok. (ayıp şeyler anlatıcam, gardını al!) dürüst olucam, bu adamın penisini vücudundaki diğer tüm uzuvlardan çok daha sevdiğime de şüphe yok. ellerini, ayaklarını, gülümsemesini, gözlerini, gülerken gözlerinin parlamasını, dişlerini, kokusunu filan evet seviyorum ama şeyini bir başka seviyorum. hem çok düzgün bir biçimi ve büyüklüğü var hem kokusu hem de tadı güzel.