efendi adam yoktur "başarılı çapkın" vardır!


nathaniel'le ilgili postlarda yer yer söz ettiğim -barda tanıştığım- bir adam vardı. hani hep "ona da sıra gelecek" deyip deyip yazmadığım. bir türlü nathaniel'den aklımı alıp da yazamadığım hatta... (hah işte onun adı bundan sonra adrien olsun.) ben nathaniel'ı beklememeye zaten kararlıydım o da gelmemeye, o sebepten biz adrien'la işi pişirdik. hatta son bir haftadır "officially" sevgili olduğumuz bile söylenebilir. ben de bu süreçte "piç adam vs efendi adam" gibi bir post yazmayı tasarlarken nereden nereye? tey tey... sonuç: "efendi adam yoktur başarılı çapkın vardır!"


adrien birçok bakımdan yaşının da etkisiyle (37) gerçekten "yetişkin" bir adam... erkeklerin büyümeyen çocuklar oldukları gerçeğinden hareketle zaman zaman kendimi (26) yanında "çocuk gibi" hissettiğim durumlar olabiliyor ki benim için fevkalade bir durum. sonuçta grandma g'nin torunuyum, bir takım şakalar, sululuklar ve çocukça şeyler beni genelde rahatsız eder, kendim yapmadığım zaman tabii. ahhaha!

adrien'la ilgili "creepy" bulduğum bir şey vardı, bu akşama kadar. o da orgazm sırasında titreyerek boşalmasıydı. ama alışabilirdim, yani yarın çok sinirlenmezsem hâlâ alışabilirim gibi. sanki. (yarın mahkeme günü!) şimdi bir ikincisi hatta bakış açısına göre üçüncüsü daha ortaya çıktı. ikincisi opsiyonel olmakla birlikte ilkinden daha "complicated" ama daha az rahatsız edici bence. bu akşam saatlerinde adrien beni eve bırakırken ortak bir arkadaşımız olduğunu fark ettik ve adrien'ın onunla bir zamanlar sevgili olduğunu öğrendim. kızı severim, candır, bu durum beni rahatsız etmedi, olmuş bitmiş sonuçta. lakin bu hikayeyi dinlerken adrien'ın bir eski karısı olduğunu ve eski karısını ortak arkadaşımızla aldattığını, kızcağızın da adrien'ın bir karısı olduğundan haberdar olmadığını öğrendim. 3. ve bence esas "creepy" olan durum bu!

tabii tüm bu ortak arkadaş ve akabinde gelişen mevzular 1 dakikadan biraz fazla bir sürede yol ortasında, ben arabadan inmek üzereyken konuşuldu. (onun yetişmesi gereken bir event vardı.) yarın bunları konuşmak için bir araya geldiğimizde hadise çıkarmayı düşündüğüm ilk unsur -yok yok hadise çıkarmayacağım, şaka, kimse için hadise çıkaracak kadar yoramam kendimi- eski eş durumu... ne zaman söylemeyi planlıyordu, merak ediyorum. kaldı ki pekçok kereler benim aile durumlarımla ilgili olaraktan boşanma mevzu açıldı. hatta yaşı nedeniyle yaşadığım çekincelerden ötürü ona derelerden tepelerden su getirip "bana evli ve iki çocuk babası olduğunu ne zaman söylemeyi planlıyorsun," filan diye espiri yapmışlığım bile var. çünkü 37 yaşında kadınların çok sevdiği bir meslek dalından, yakışıklı ve üst orta gelir grubuna mensup bir adamın evlenip boşanmış olması olasılığı ihmal edilebilir değil. ikici unsur ise hiçbir izahı olmayan, karısını aldatma durumu... bundan daha rahatsız edici olansa durumu "evliliğimde problemler vardı," diye izah etmesi... en azından sevgilinin bu durumdan haberdar olması gerektiğini düşünüyorum. zira "evliliğimde problemler vardı," bir excuse değil, bir kılıftır. ne demiş atalarımız: "minareyi çalan kılıfını hazırlar." çok eminim ki evliliğinde problemler olduğunu kurcaladığı facebook hesabından öğrenen bir kadın var ortada. velhasıl evliliğinde problemler varsa çare aldatmak değil, boşanmak.

pek tabii ki -neredeyse- hiçbir adamın metresi/sevgilisi için karısını terk ettiği görülmemiştir. söz konusu boşanma da zaten kadının aldatıldığını fark etmesinin ardından cereyan ettiğine göre belli ki bu hikayede de benzer bir durum söz konusu. hoş değil olup biten nihayetinde...

tüm bunlar bir yana... ben, bu adam "the right guy" olabilir mi acaba, diye düşünüp sözünü ettiğim "efendi adam vs piç adam" postunu yazmaya hazırlanıyorken... hatta postu da şu cümlelerle bitirmeyi tasarlamıştım: "peki ben bu adama neden aşık olamıyorum? "almost perfect" ve hoşlanıyorum da ama nathaniel bi' ışık çaksa koşa koşa giderim. ne adrien kalır ortada ne bir başkası." 

şimdiyse durum değişti. tüm bunlar onu benim nezdimde kıymete de bindirmiş olabilir. onu efendi adam kategorisinden piç adam kategorisine taşırken artık gönül rahatlığıyla aşık olabileceğimi düşünüyor ve dahi hissediyorum.

sevgiler
jk

deep note: metres sevgili olayına açıklık getirmek isterim. bir kere metres olmak, evli bir erkeğin sevgilisi olmaktan zordur ama daha iyidir. zira aptal yerine konmamış olursun, karşında hem cesur hem de senin zekana saygı gösteren biri olduğunu düşünebilirsin. arada kuvvetle muhtemel daha gerçek bir ilişki ve gerçek duygular vardır. sevgililik halinde ise hem bir aptal yerine konma hem salt bir beden olarak görülme hem de duyguların tek taraflı olması durumu vardır. en azından ben böyle yorumluyorum. kaldı ki metres tabiri bir hakaret gibi durabilirse de ben böyle yorumlamıyorum. toplum kadına "bir adamın karısı olma" sıfatıyla sınıf atlattığı ve verdiği değeri eş durumundan biçtiği için metres lafı hakaretamiz biçimde kullanılır ama bir kadına bir adamın karısı olmak statüsünden değer biçmediğim için kullandığım tabirden hicap duymuyorum. özetle mecbur kalsam sevgili olmaktansa metres olmayı yeğlerim.

deepest note: anouk'tan nobody's wife da bana gelsin madem öyle.



Comments

  1. The deepest deepest note: kadinlarin ic dunyasi vol.1

    ReplyDelete
    Replies
    1. içim dışım bir benim :) aslında bunlar sosyal yaşamımda sık dile getirdiğim şeyler, private detaylar değil tabii :P

      Delete
  2. kadın çapkın ve hep olağan bir şeyi yazıya dökmüş ve iyi yapmış. ilişki sürer gider biter yenisi başlar. ilişkiyi başlatan taraf çapkın ise devam ettiren taraf daha çapkın bence...güzel olmuş iyi yapmışsın. bunlar heyecanmış gibi geliyor türkiye de oysa olağan şeyler ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bu kadarla kalmadı tabii. o ilişki 2 yıla yakın bir şekilde sürdü ve sonunda aslında 3-4 yıldır hastaneden "resmi" bir sevgilisi daha olduğunu öğrendim kendi ağzından. heyecandan çok bi tür felaket gibi adrien benim hatıralarımda. beni büyümek zorunda bırakan insan olduğu için de ne kolayca affedebileceğimi ne unutabileceğimi ne de iyi hatırlayacağımı sanıyorum :((

      Delete

Post a Comment

Popular Posts