götü açıkta kalmak vol.II


 geçenlerde inanılmaz sıkıntı içinde uyandım. uyandıktan sonra bir süre etrafa bakındım nerede olduğumu anlayabilmek için... o sırada fark ettim ki ben odamdayım ve her şey olmasa bile pekçok şey kontrol altında...

rüyamda oldukça alçak, bembeyaz çarşaflar serili, kocaman bir yatakta çıplak, güleç bir bebek yatıyordu. böyle buruş buruş bir şey... cinsiyetsiz...
yani muhtemelen bir cinsiyeti var da ben sadece poposunu görüyorum. yeni doğan bebeklerde sırt üstü yatarken de bacaklarını refleksel olarak karnına çekip cenin günlerine selam çakma eğilimi vardır ya, hah işte öyle yatıyor.

ben ayaktayım ama sanki boyum olduğundan daha uzun... çünkü yatak bir hayli alçak ve uzak... bebeğe bakıyorum ve inanılmaz geriliyorum zira o bebek benimmiş ve benim haberim yok. bildiğin deliriyorum sonrasında. ben bebeğe nasıl bakacağım, kendime bakamıyorum, bu sorumlulukla n'apacağım ben, kim 18 yıl (neden 18 bilmiyorum, reşit olmaya programlamışım kendimi demek ki) bakacak bu bebeğe, filan diye isyan ediyorum. bas bas bağırıyorum ama tarifsiz bir acı, keder ve sıkıntı içindeyim. sonra grandma g. "madem öyle ben bakayım," filan diyor, kucağına almaya yelteniyor ve bi' kere daha deliriyorum. hışımla kızanı yattığı yerden alıyorum ve pışpışlamaya başlıyorum ve bir yandan da içimdeki sıkıntı katlanarak artıyor. derken uyandım. sonrası malumunuz...

birkaç gün "acaba neyin etkisinde kaldım da bu rüyayı gördüm," diye düşündüm. derken bugün neighbor d'ye rüyamdan söz ettim. işte o kafamdaki dev soru işaretine anında yanıt verdi. rüyayı gördüğüm gün neighbor d bana acile kaldırılan ve erken doğum yapan lakin hamile olduğunun -bebek kucağına bırakılana kadar- hiçbir şekilde farkında olmayan bir arkadaşından söz etmişti. ben de çok garipsemiştim ve biraz "overreacting" davranmıştım, "aman tanrım nasıl olur," diye! yani sonuçta çocuk bu, iki saat içinde insanın bir çocuğu olduğunu öğrenmesi baya insana aklını kaçırtır, akli dengesini filan yitirtir yani.

ayh, içim sıkıldı bak.

böyle işte...

sevgiler
jk




Comments

Popular Posts