ya şampanya ya bi' can tercih sizin!

çikolatayı abarttım. birazdan şeker komasına girip ölebilirim ama bu beni çikolata yemekten alıkoymuyor tabii ki. çılgınca ders çalışmam gerekiyor. daha daha daha çok... çok kararlıyım bu lanet olası okulu bu yıl bitireceğim ve kampüste şampanya patlatacağım ya da gidip kampüste kendimi patlatacağım. finallerde beklediğim notları alamazsam hocaları da aynen bu şekilde tehdit etmeyi düşünüyorum. açık ve net! "ya kendimi patlatırım ya da beni mezun edersiniz ve şampanya patlatırım, tercih sizin!"




bu öğleden sonra doktora gittim. "anti-stres tedavisi uygulayalım," filan gibi bir şey dedi, "ama önce değerlerine bakalım." o anti-stres şeysi neyse cidden merak içindeyim. o tedaviden sonra pamuk şekeri gibi bir kadın olmazsam gidip o doktorun bıyıklarını cımbızla tek tek yolucam. ahah!  bugün bir atar var bende. aslında nedenini de gayet iyi biliyorum ama neyse... hayat, işte çok acayip... hele hele tercih edildiğin insanları görünce daha dramatik... neyse... hayatın basit formulleri var aslında onları kabul edip hayatıma daha kolay bir şekilde devam edebilirim aslında ama ben ısrarla "yer çekimi bence yok," aptallığında bir ısrarcılık sergilemeye devam ediyorum. geçenlerde sosyal medyada gördüm, bir arkadaşım "aynı hatayı iki kez yapmam, üç dört beş..." yazmış. çok güldüm lakin kendimi de gördüm. artık daha az hata yaparak daha denenmiş yollardan devam etmek istiyorum hayatıma.

neyse... biraz daha çikolata yedikten sonra bir fincan yeşil çayla ders çalışmaya devam etmeliyim.

sevgiler

josephine k.

ps: juliet binoche ile johnny depp'in oynadığı "chocolat" filmi ne güzel filmdi bea.



Comments

Popular Posts