i'm outta love!?



ankara-istanbul arası kamil koç'tan başka bir araç kullanmamam gerektiğini bir kez daha anladım. uçak da dahil... yıllardır gider gelirim ilk defa kamil koç'ta yer bulamadım. nilüfer'e bindim ve berbat bir yolculuk yaptım. ve buradan otobüs firmalarına sesleniyorum kucakta çocuk olup olmadığı bilgisini almak bu kadar zor olmamalı. ben katlanamıyorum çocuk zırıltısına ve koltuğumu bir çocukla paylaşmaya. bu iş bu kadar zor
olmamalı! ricam kucakta götürülen çocuk dramının son bulmasıdır. daha akıllara zarar manzara ise iki kişilik koltukta seyahat eden 5 kişilik aileydi. 3 çocuk ve anne-babadan oluşan... en büyükleri olan erkek çocuğun haline içim acıdı resmen. burası böyle bir ülke ve ben baya oryantalistim, çıkardığım sonuç budur!


 
ps: çok saçma ama günlerdir dilime yapıştı bu şarkı.bonus olarak da nobody's wife...





Comments

Popular Posts