bestfriend g geliyorre

veee beklenen an geldi. bestfriend g ankara-istanbul otobüsünde... bu defa yerleşmeye geliyor. işin tuhaf tarafı yine son iki haftadır kendimle o kadar meşgulüm ki kızcağızın geliyor olduğu fikrini bile unuttum. bu gece yaptığımız telefon konuşması resmen bana 1 ay öncesine kadar canım arkadaşımın yolunu dört gözle beklediğim gerçeğini anımsattı. sonrası zaten bir başını bir de sonunu anımsadığım "dear virgo"...


gel bakalım kınalı yapıncak'ım benim gel annenin şefkat dolu kollarına. aha-ha:)

ve işte hayat zaten tam da böyledir. bir macera biter diğeri başlar. ümit ediyorum ki her şey çok güzel olacak ve birbirimize kenetlenerek çok şeyler başaracağız.

off bu gece sevinçten heyecandan uyuyamam ki ben şimdi. yarın da çalışmak lazım. hatta yarın görmeyi umut ettiğim biri bile var ve aslında tüm zorunlulukları bir kenara bırakıp yarın tüm günü bestfriend g ile geçirmek arzusundayım. (bu arada evet, aklından geçeni biliyorum. çünkü aklın yolu bir ve ben akıllanmam. ama öyle bir adamla tanıştım ki mr ü diyelim adına. nefesimi kesti ama çaktırmadım. ama elim ayağıma dolandı ve pekala bu durumdan çok sinsice keyif aldı, fark ettim, fark ettirdi hatta. ve şimdiye dek birlikte olduğum adamların neden beş benzemez olduklarını da gayet iyi anladım -şu aralar zihir gibi her şeyi anlıyorum ahhah-. zaten o da gitti bir saat ancak geçmişti ki bisiklet tepesinde tekrar göründü kapının önünde "kenan kalav'ın gençliği gibiyim," diye kahkahalar içinde. yaptığın esprileri duydum hayatım ve evet kahretsin ki kenan kalav'ın gençliği gibisin! on saniyede bir kadının aklını başından alabilirsin. ve evet erkekte uzun saça hâlâ zaafım varmış, onu da anladım.)


ps: bestfriend g'nin geliş haberini paylaşmayı istediğim tek bir kişi var ama yapamam, ne fena di mi!

ps II: görsel aratmak için bestfriend yazınca google çıldıyormuş meğerse.




Comments

Popular Posts