or less complicated, please!

Benim şu uzatmalı sevgilim kafasını ortadan ikiye yarayım diye elinden geleni yapıyor, heyhat zemin hiç uygun değil. Hem kanıt yok hem de kaygan zemindeyim ayağım her an kayabilir. İşten kovulmamış olsam belki... Bağırıp çağırıp eve getirebilir ya da zirve mirve akşamının içine edebilirdim ama diyorum ya zemin çok kaygan.



Şarlayabileyim diye son yaptığımız telefon görüşmesinde kaçta evde olacağını yani en azından ne planladığını sordum ama uyanıklık edip sadece "fazla geç kalmam hayatım" demekle yetindi. Sözümona yorgundu ve sadece bir arkadaşını görüp dönecekti; nitekim grup buluşmasına katılamayacaktı. Ama her nedense ben daha bunları söylemeden oraya gideceğini anlamıştım. Hatta fazlasını da... Zira kendisi de bir sosyopat olan uzatmalı sevgilim birtakım asosyallerle sosyopatların biraraya gelip sevişme olasılıklarını hesapladıkları bu tip organizasyonlara bayıldığından insanın götünü donduran bu havada Taksim'e gitmek için bütün öğleden sonrası hakkında düzmece bir program bilgisi vermişti bana. Anında duruma uyandım tabii kaçar mı! Ayrıca son aramama yanıt vermeyip bana yarım saat sonra attığı mesajla tüy dikti haberi yok.

Yalnız, ne diyordum, kaygan zemindeyim. Cici ve moderen (geniş) sevgiliyi oynuyorum. Hiç kanıt yok ortada. Tabii yaşanan onca şeyden sonra temiz çalışmayı ve delil karartmayı öğrendi o da. (Fuck off! Onu da ben öğrettim.) Sırf duruma sinirlendiğim için kavga çıkaramam şimdi, delil toplamam gerekiyor ilkin. Sonra esaslı bir kavga çıktığında 1-0 mağlup başlıyorum, olmuyor.

Geçen gün boşluğuna gelmiş olacak ki gene bilgisayarındaki tüm kayıtlı şifrelerini görmüştüm (kesinlikle tesadüf değil, ara ara bakar şifreleri ele geçirir hâttâ hesaplarını da kurcalarım. güvensizlik böyle bir şey...) (bu arada çok biliyo'sun "ayrıl" demekle olmuyor yavru, atıp tutmak kolay!) Dedim ki "Sen misin beni meşgule alan, aç bakalım dökümanları," tabii sesim boş odada yankılandı. Tamam yankılanmadı, neyse açtım bütün sosyal medya paylaşımlarını, mailbox'ları. Hiçbir kanunsuz mail, veri, giri bulamayınca kös kös oturdum yerime. Bi' cigara yaktım hâttâ. Gene yaktım.

Bu yazıyı yazarken saate bakıp eve dönmesini bekliyorum mecburen.

Ve gerçekten kavga çıkarmayacağım. Söz! (Yalancı olabilirim ama sözümü tutarım.)
Josephine K.

Comments

Popular Posts